Сьогодні був дуже цікавий день. Оскільки в моєму класі була нульовка, я провів 2 урока з інформатики в своєму класі за яким був закріплений.
Урок почався як завжди з привітіння та перевірки домашнього завдання методом фронтального опитування. Не всі діти активно відповідали на запитання, але вже в середині уроку вони активізувалися и почалась активна робота. Далі вчитель повідомила нову тему "Інформаційна безпека". Пояснюючи новий матеріал, одразу зацікавив дітей, вони сиділи тихо та уважно слухали, і що потрібно записували у зошитах. На своєму уроці використовував принцип наочності та доступності, що сприяло кращому засвонню матеріалу. Для того, щоб діти легше запам'ятовували інформацію, використовував аналогію. Таким чином, опитуючи учнів в кінці уроку було видно, що діти гарно засволи новий матеріал.
На попередньому уроці вчитель задав учням на домашнє завдання зашифрувати за допомогою QR-code посилання на картинку, тож цю ідею я підтримав, і на самому уроці ми розбирали які картинки вибрали учні до теми "Інформаційна безпека". Дуже сучасно підійшов до проблеми інформаційної безпеки, учні показували дійсно рівень сучасності та володіння своєю цифрової компетентностью. Створивши зашифровану картинку, та декодуючи її на уроці, я розглянув як же учні сприймають безпеку інформаціїї, було дууужееее цікаво!
Проведений урок,був цікавим та зрозумілий для учнів та можу сказати, що мета данного уроку досягнута.
Сьогодні я відвідав ще уроки алгебри у 11 класах. Дуже помітна різниця між рівнями засвоєння попереднього матеріалу в класі серед учнів. Здавалось б, матеріал один і той же, і темп роботи в класі, але одні учні можуть похизуватися довгостроковою пам'яттю, а інші багато чого вже забув із матеріалу попередніх тем. Діти губляться біля дошки, коли бачать щось із того, що вчили давно. Тому вчитель постійно говорить учням, наскільки важливе повторення. І на уроках для цього підбирає систему завдань, для розв'язування яких від учня вимагається не тільки знати дану тему, але й пам'ятати минулі теми.
Було помічено, що більшість помилок учні зробили, вже дійшовши в ході розвязування складної нерівності до елементарного прикладу - заплуталися зі знаками, щось не помітили, про щось забули. Таким чином, вчителю знову прийшлося нагадувати учням про повторення, про уважність, зосередженість, які так необхідні в навчанні і особливо під час ЗНО. Це дуже змотивувало старшокласників і до кінця уроку вони були дуже уважні, старалися біля дошки проговорювати вголос важливі моменти.
Немає коментарів:
Дописати коментар