понеділок, 30 вересня 2019 р.

16 День педагогічної практики 30.09.19

         Сьогодні розпочався наш четвертий тиждень практики у школі. Вже зовсім скоро ми будемо справжніми вчителями математика, закрема алгебри, геометрії та  вчителями інформатики. Хвилювання було позаду, я можу з гордістю сказати я готовий, оскільки я знаю, що в мене все вийде і мені це подобається. Але це буде згодом, а зараз я ще спостерігаю за уроками професіоналів та самим навчально-виховним процесом в школі.     
      На сьогоднішньому уроці алгебри в 10 класі діти почали готуватися до контрольної роботи з теми "Перетворення та властивості функції", що буде на наступному тижні. Урок почався з перевірки домашнього завдання, але майже весь клас не виконав його в повному обсязі, тому Ніна Федорівна розсердилася, оскільки вона завжди каже про те, що якщо зовсім не виконане домашнє завдання, в потрібно попередити перед уроком, а якщо тільки деякі завдання, то потрібно спросити або в неї або в однокласників, які його виконали. Далі була робота біля дошки, вчитель використовує не тільки завдання з підручника, а й завдання з ЗНО різних років. Також Ніна Федорівна постійно наголошує на тому, що потрібно все розписувати, а не рахувати усно, тому, що на ЗНО роблять найчастіше помилки в розрахунках. В цілому урок пройшов плідно, учні активно працювали біля дошки та на місцях.
    Цей тиждень почався насичено, різними подіями і цей день пройшов душе швидко та з користю для мене.

Немає коментарів:

Дописати коментар