середа, 11 вересня 2019 р.

3 День педагогічної практики 11.09.19

      Оскільки інформатика в 10 класі ділиться на групи, то я маю можливість спостерігати як один і той же матеріал сприймають різні групи. Сьогоднішній день почався з нульового уроку, насамперед не було втоми і спати зовсім не хотілося. Перший урок Інформатики був дуже цікавий, десятикласники, спочатку були сонні, але пройшло 10 хвилин і учні вже були зацікавлені даним матеріалом, використання презентації, відео, QR-кодів можна сказати одним словом дуже цікавий урок. Урок почався з того, що вчитель швидко переключила увагу дітей з перерви на себе, і на предмет, повідомивши учням, що буде перевіряти задане домашнє завдання.
   Сьогодні була тема "Інформаційні технології в сучасному світі" розглядали моделі інформаційної системи та інформаційних процесів.  Вчитель говорив не голосно, спокійно, що змушувало дітей поводитись тихо. Але на деяких важливих моментах вчитель голосно наголошував та виразно обговорював даний матеріал, цим самим забирав всю увагу учнів на себе!
      Під час уроку використано такі дидактичні принципи: принцип наочності (моделі та графіки інформаційних систем) та принцип активності (учні були активні на уроці та майже всі були долучені до індивідуального виконання завдань).
   Оскільки групи різні, одна група дуже сильна, тому там швидкий темп роботи, вони швидко повторювали легкі вправи і переходили до високого рівня. Інша група слабша і тому їм потрібно було більше часу, щоб згадати матеріал та більше сприймати інформацію легкого та середнього рівня складності.

Немає коментарів:

Дописати коментар