Сьогодні розпочався третій тиждень моєї педагогічної практики. День почався з 2х уроків геометрії і я мав змогу побачити зовсім інший стиль викладання математики. Ніна Федорівна розпочала урок з перевірки домашнього завдання. Поки вчитель перевіряла зошити, діти повторювали теоретичний матеріал. Актуалізація була проведена за допомогою фронтального опитування.
Після повторення теоретичного матеріалу, діти почали розв'язувати задачі. Оскільки учні вже дорослі, то багато завдань вони розв'язують самостійно. Ніна Федорівна на дошці побудувала рисунки, а потім з допомогою дітей написала алгоритм розв'язання задач. Далі учні в зошитах самостійно розв'язували задачі з описом, а вчитель підходила і відповідала на запитання учнів.
Дисципліна у класі відмінна, учні старанно розв'язували задачі, сильніші учні допомагали слабшим. Всі учні виконали завдання, але не всі змогли описати його. Ніна Федорівна наголосила на тому, що потрібно вчитися описувати, оскільки на ЗНО є завдання з описом. В кінці уроку вчитель задала учням домашнє завдання та детально пояснила його. Таким чином, я вважаю, що урок пройшов дуже продуктивно, діти засвоїли матеріал та побачили над чим їм ще потрібно працювати.
Також я сьогодні відвідав урок історії та урок біології. Хочу відзначити, що не дивлячись на те, що я вчитель математики, нам цікаво сидіти на інших уроках, оскільки я для себе дізнаємось багато чого нового.
Немає коментарів:
Дописати коментар