Мене не покидало відчуття, що цей день точно не буде сірим і нудним. І я не помилився. Відвідавши 2 уроки алгебри в 10 і 2 уроки геометрії в 7-В класі, я відмітив для себе, що все ж таки, як приємно спостерігати за роботою досвідченого педагога. Професіоналізм таких вчителів надихає, змушує вчитися, працювати над собою, щоб не відставати, йти в ногу з сучасністю.
Буквально з перших хвилин уроку було зрозуміло, що урок пройде на відмінно. Все чітко і ясно - так, як і повинно бути в математиці. Урок почався своєчасно і організовано - строго по дзвінку. Основні завдання уроку були сформульовані вчителем чітко і зрозуміло, голосно. Такий початок вже налаштував учнів на плідну роботу. Також на початку уроку вчитель вмотивувала учнів тим, що в кінці тижня на них чекає контрольна робота, тож треба повторити матеріал за 10-й клас, виявити прогалини в знаннях і виправити недоліки.
Отже, щоб встановити правильність і усвідомленість засвоєних у минулому році знань, Ніна Федорівна провела спочатку фронтальне опитування. Коли учень вагався з відповіддю, вона пропонувала іншим допомогти йому з формулюваннями, щось додати, висловити свою точку зору. Я одразу помітив, наскільки вміло вчитель допомагає і направляє хід думок учнів у потрібному напрямку.
Після теоретичного опитування перейшли до розв'язування завдань біля дошки. Учні по троє виходять до дошки, у кожного свій приклад, за методом розв'язання не схожий на приклад сусіда. Інша частина класу має слідкувати за ходом розв'язання кожного завдання, встигати записувати у зошит і в разі необхідності корегувати помилки, виправляти якісь неточності. Таким чином учні за досить короткий час пригадали різні методи розв'язання рівнянь, обговорили на яких саме етапах розв'язання частіше за все трапляються помилки і з якої причини. Для себе я відмітив той факт, що та позитивна емоційно-психологічна атмосфера, яку змогла створити на уроці Ніна Федорівна, дозволила учням активно включитися в обговорення питань, не соромитися виражати свої думки, оскільки учням дуже приємно усвідомлювати, що їх думка значуща. Та ще Ніна Федорівна використовувала QR-коди, для розв'язання деяких питань, зокрема в ігровій формі, для дітей це було дуже цікаво та корисно.
Для закріплення матеріалу вчитель почала викликати учнів по одному до дошки з коментуванням і детальними поясненнями учнем кожного кроку розв'язання. Як на мене, такий прийом досить корисний, оскільки не лише вимагає від учня гарного знання теми, а й спрямований на розвиток математичного мовлення, спонукає учня говорити чітко, ясно і лаконічно. В кінці уроку Ніна Федорівна дала дітям домашнє завдання, наголосила на тому, що більшість завдань з дз аналогічні до завдань, наявних в контрольній роботі, а тому учні ще матимуть можливість потренуватись у своїх вміннях.
Проведена вчителем рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, і, що саме головне, переважна більшість їх була задоволена своєю роботою на уроці. А це говорить про те, що вчителю вдалося досягти цілей уроку.
Також сьогодні була проведений диспут з теми "Життя без шкідливих звичок", пропаганда здорового способу життя, негативне ставлення до вживання наркотиків, алкоголю та паління, які завдають великої шкоди здоров’ю людини, було сформовано вміння сприймати оцінку своїх вчинків іншими і наводити приклади такої оцінки, почуття відповідальності за свої вчинки, само оцінювати їх, спонукав дітей до роздумів: вибір "залежить від тебе самого".
Також сьогодні була проведений диспут з теми "Життя без шкідливих звичок", пропаганда здорового способу життя, негативне ставлення до вживання наркотиків, алкоголю та паління, які завдають великої шкоди здоров’ю людини, було сформовано вміння сприймати оцінку своїх вчинків іншими і наводити приклади такої оцінки, почуття відповідальності за свої вчинки, само оцінювати їх, спонукав дітей до роздумів: вибір "залежить від тебе самого".
Немає коментарів:
Дописати коментар