Сьогоднішній день пройшов у спокійній робочій атмосфері. Зранку відвідав урок біології у закріпленому за мною класі. Урок, як зазвичай, можна схарактеризувати великою кількістю форм роботи, які вчитель постійно змінювала, зразковою поведінкою учнів, значним рівнем активності учнів, що відобразилось на їх оцінюванні.
Після біології, я проводив 2 уроку алгебри на якому ми з учнями почали вивчати нову тему "Парність та непарність функції". Урок як завжди почався з перевірки домашнього завдання, відповіді якого було написано на дошці. Впевнившись, що труднощів не було, перейшов до актуалізації попередніх знань учнів з теми "Функції", яка була проведена у формі фронтального опитування. Після цього провів мотивацію навчальної діяльності учнів за допомогою словесного методу. Таким чином, учні були налаштовані на сприйняття нового матеріалу.
Теоретичний матеріал, як завжди, викладав чітко, систематично, послідовно і лаконічно. Після цього перейшли до розв'язування практичних задач. Спочатку записав на дошці кольоровою крейдою найпростіші функції, а потім учні по черзі виходили до дошки і розв'язували завдання в яких потрібно було вже подумати та застосувати певний алгоритм дій, щоб дізнатися функція яка. Для того, щоб учні краще запам'ятовували, виділяв основні моменти кольоровою крейдою (зокрема правила та теореми з теми парністьта непарність функції). Також наголошував на тому, що парність та непарність функції є на ЗНО, тому їх потрібно добре розібрати.
За результатами роботи учнів біля дошки можна впевнено сказати, що вони достатньо добре зрозуміли новий матеріал. Отже, урок пройшов досить плідно.
За результатами роботи учнів біля дошки можна впевнено сказати, що вони достатньо добре зрозуміли новий матеріал. Отже, урок пройшов досить плідно.
Немає коментарів:
Дописати коментар