Сьогодні був напрочуд спокійний день. Не знаю, чи то настрій такий, але здавалось, що все неначе уповільнилась, ніхто нікуди не поспішає, всі спокійні і зайняті роботою. Одним словом, день задав усім робочу атмосферу.
Я відвідав урок зарубіжної літератури в закріпленому за мною 10 класі. На уроці багато уваги приділялося розвитку пізнавальних компетентностей учнів. Урок був детально продуманий, тому кожна хвилина була раціонально використана, доречно застосоване ІКТ. вчитель приділяє належну увагу розвитку умінь самостійно здобувати знання та застосовувати їх на практиці.
Також я відвідав уроки алгебри в 11 класі. Тема - "Показникові рівняння". На початку уроку перед учнями були поставлені завдання, на які протягом уроку неодноразово наголошувалося. Потім вчитель почала перевіряти як учні виконали домашнє завдання, по одному викликаючи до дошки на кожен приклад, де вже завчасно були записані відповіді. Вчитель просила учнів пояснювати як отрималося ці відповіді і яка різниця між схожими на перший погляд завданнями, чому у них різні способи розв'язування, на що треба звертати увагу.
Актуалізація опорних знань була проведена за допомогою фронтального опитування. Перед тим, як почати пояснювати новий матеріал, вчитель провела мотивацію навчальної діяльності, повідомивши про те, що в ЗНО 2020 року досить велика частина завдань з показниковими рівняннями і нерівностями, тим самим зацікавивши і заохотивший учнів на сприймання нової теми. Після викладення теоретичного матеріалу перейшли до практики - розв'язування найпростіших рівнянь біля дошки. Методи навчання, використовував вчитель під час уроку, різноманітні - словесні, наочні, практичні, логічні та інші. Вони сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу учнями. Тому урок пройшов досить плідно.
Також я провів з учнями свого класу годину спілкування на тему "Як уникнути кримінальної ситуації?". Учні мають знати свої права, але й не забувати про обов’язки, дотримуватися їх, виховувати в собі почуття людської гідності для того щоб уміти захистити себе, щоб не порушувати законів, щоб не припуститися невиправних помилок, щоб уникнути кримінальних ситуацій. Тож я запропонував учням заповнити таблицю, поділену на 2 колонки -права/обов'язки громадянина в державі, в школі, вдома.
Немає коментарів:
Дописати коментар