Сьогоднішній день я провів у своєму класі на уроках алгебри, історії та громадянської освіти.
На алгебрі було проаналізовано контрольну роботу, а потім почалось вивчення нової теми "Функція". Спочатку діти повторили властивості функції, що таке функція, а потім розв'язували завдання з підручника біля дошки. Коли Ніна Федорівна помічала у дітей післядовільну увагу, то давала самостійно розв'язувати завдання у зошиті, а потім робили перевірку всім класом.
Під час уроку використано такі дидактичні принципи: принцип наочності (таблиця графіків функцій) та принцип активності (учні були активні на уроці та майже всі були долучені до індивідуального виконання завдань).
Протягом уроку були доцільно підключені короткострокова та довгострокова пом'ять. Завдяки їй діти добре запам'ятали матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар