Сьогодні свій день я почав з урока алгебри в 11 класі. Діти продовжують вивчати "Показникові рівняння". Оскільки Ніна Федорівна у цьому класі викладає вже не перший рік, то діти знають, що одразу після дзвоника вони повинні повторити теоретичний матеріал, який було задано додому. Сьогодні всі учні виконали письмове домашнє завдання але не всі вивчили теорію, тому їм було складно сприймати матеріал. На уроці учні виходили до дошки та розв'язували завдання. Також протягом всього уроку було повторення за різні класи. Не всі учні були активні на уроці, але загалом урок був продуктивний.
Після алгебри ми пішли на геометрію в 10 клас. Спочатку уроку Ніна Федорівна дала учням математичний диктант, на ньому діти сиділи тихо та кожний в своєму листочку. Темп запитань був досить швидким, тому списати не було шансів. Потім була міні самостійна робота на три рівні складності, учні повинні були обрати один рівень і розв'язати його, а поки вони виконували завдання, вчитель ходила по класу та перевіряла зошити з домашнім завданням. Після самостійної роботи учні ще раз повторили теорію та почали вивчати нову тему "Паралельність прямих в просторі". Ніна Федорівна для пояснення використовувала схеми та моделі фігур, щоб діти могли наочно побачити паралельність об'єктів. Діти по різному сприймали матеріал, хтось одразу сприймав, а хтось постійно перепитував, але всі були активні на уроці і намагались як найкраще зрозуміти. Отже урок пройшов як завжди на високому рівні, навіть не зважаючи на те, що він останній і діти вже втомленні.
Немає коментарів:
Дописати коментар