пʼятницю, 4 жовтня 2019 р.

20 День педагогічної практики 04.10.19

             На календарі 4 жовтня, в усіх школах країни сьогодні педагоги святкують День Вчителя. В цей день є нагода приділити увагу вчителям, висловивши їм свою подяку в словах, вчинках або подарувавши подарунок. Кожному вчителю без винятку сьогодні приємно, адже в цей день діти прийшли, одягнені в святкову фору і принесли букети квітів. Атмосфера не тільки у класі, а й у школі була дуже святкова, діти бігали вітали вчителів зі святом та були дуже заклопотані на перервах. Мене привітали, напевно так нікого не вітали як мене, меніііі дуже було приємно!!!!!!!!


Свято святом, а навчання ніхто не відміняв. День розпочався з того, що я відвідав уроки алгебри в 11 класі,учні вивчали тему "Логарифмічні рівняння". Вчитель розібрав такі методи розв'язування логарифмічних рівнянь як підстановка та логарифмування, а також учні навчились розв'язувати системи логарифмічних рівнянь. Ніна Федорівна залучила учнів до розв'язування задач високого рівня складності, але хочу відмітити, що тема дається дітям дуже добре, вони практично без помилок розв'язували рівняння, інколи були технічні помилки, але Ніна Федорівна їх корегувала. Також Ніна Федорівна залучала до плідної роботи на уроці тих учнів, хто був відсутній на минулому уроці, але завдяки вдало проведеній актуалізації, їм не було складно включитись у роботу. Уроки пройшли у швидкому темпі, клас встиг розв'язати всі заплановані вправи. На етапі рефлексії виявилось, що учні добре засвоїли тему та готові писати самостійну роботу. Про рівень засвоєння теми також говорять гарні  оцінки, що діти отримали на уроці. На домашнє завдання вчитель підібрав учням вправи, які допоможуть при підготовці до самостійної. Сподіваюся на добрі результати.
       А ще я відвідав урок геометрії в 9-Б класі та урок алгебри в 10 класі. Мушу зазначити, що з кожним новим уроком я помітно набираюсь досвіду, а коли проводжу уроки все краще і краще розуміюсь на обраній  професії. 
        Після уроків я провів для учнів невелику лекцію на тему "Пізнавальні процеси особистості й умови її розвитку", метою якої було пояснити умови та шляхи розвитку навчально-пізнавальних здібностей, мисленнєвої діяльності, виховувати усвідомлення значення уваги, пам’яті у житті  та навчанні. Я вважаю, що ця тема особливо корисна для десятикласників. Взагалі день пройшов успішно та дуже цікаво для вчителя!
























           А ще ми разом з учнями зняли відео-вітання для вчителів ! Це хіт осінні 2019 "Я танцювала", що дуже сподобалося вчителям! 10 клас - неперевершений клас, Дякуючи десятикласникам я зрозумів, що обрав професію таку не даремно !

       В кінці дня в актовій залі відбувся святковий концерт, в якому взяли участь діти різних класів, у тому числі й 10-11 класи. Ось так закінчився  тиждень нашої практики - жваво, продуктивно, цікаво і весело! 

Немає коментарів:

Дописати коментар