пʼятницю, 25 жовтня 2019 р.

35 День педагогічної практики 25.10.19

Сьогодні мій день повністю був присвячений проведенню уроків алгебри. Спочатку в 11 була алгебра. Після перевірки домашнього завдання, я провів актуалізацію опорних знань. Заздалегідь підготувавши  картки, в які учні записували рішення, відповіді і здали для перевірки. Оскільки діти вже не перший урок вивчають дану тему, то на цьому уроці учні закріплювали і удосконалювали навички їх розв'язання біля дошки і в зошитах. І знову ж таки, який урок поспіль я мотивує дітей тим, що в ЗНО багато показникових нерівностей і рівнянь, тому учням потрібно чітко знати різницю між ними і способами розв'язання. У завершальній частині уроку по традиції закріплення основних моментів, рефлексія. Проводиться підведення підсумків уроку, дається домашнє завдання. Для себе на цьому уроці я відмітив, що я вже вміло тримаюсь перед класом, володію ними. До окремих учнів я застосовува індивідуальний підхід. 

Немає коментарів:

Дописати коментар