четвер, 24 жовтня 2019 р.

34 День педагогічної практики 24.10.19

 Сьогодні я провів 2 уроки алгебри. Урок почався з налаштування на урок я нагадав учням про важливість даної теми, оскільки вона часто зустрічається на олімпіадах і обов'язково завдання на обчислення квадратного кореня n-го степеня, а також властивості, які вони будуть вивчати за програмою, будуть на ЗНО.  Протягом усього уроку я вимагав від учнів, щоб вони теж проговорювали біля дошки. Для зосередження довільної уваги учнів, я говорив їм звернути увагу на основні моменти. Далі перейшли до розв'язування завдань з підручника біля дошки. На дошці також був записаний список вправ з підручника, які планується виконати за урок, тому учні, що встигали швидше інших, оскільки добре зрозуміли нову тему, працювали самостійно, звіряючи відповіді, задавали питання. Учні були активними, що свідчить про гарне засвоєння матеріалу. В кінці уроку я провів невеликий тест для перевірки рівня засвоєності учнями теми на чотири варіанти відповіді, з яким діти без зусиль досить швидко справилися. Заключним етапом уроку стало підбиття підсумків.    

       Також я провів 2 й урока алгебри в тому ж класі, тому я мав можливість нирнути з головою з учнями в цю тему. Якщо на першому уроці був початок нової теми, то на другому уроці учні разом зі мною докладно розбирали кожен приклад. Спостерігаючи за дітьми, я бачів, що діти розуміють мене та добре засвоюють матеріал. 
     

Немає коментарів:

Дописати коментар