четвер, 3 жовтня 2019 р.

19 День педагогічної практики 03.10.19




       Підготовка до уроку дуже важливий момент концепції і організації уроку. Розмова з вчителем-методистом була для мене дуже корисною, оскільки Ніна Федорівна не тільки дала поради щодо деяких моментів уроку, а й підтримувала морально. Також Ніна Федорівна дала поради щодо того, як підвести учнів під основне поняття, поділилася своїм досвідом. Разом з нею ми визначили, який спосіб краще обрати , з чого почати, які поняття добре знайомі учням, а яким треба приділити більше уваги.
       Сьогодні я провів 2 уроки алгебри. Урок почався з аналізу контрольної роботи, який провів я. Для того щоб відволікти дітей від контрольної роботи і налаштувати на урок я нагадав учням про важливість даної теми, оскільки вона часто зустрічається на олімпіадах і обов'язково завдання на обчислення квадратного кореня n-го степеня, а також властивості, які вони будуть вивчати за програмою, будуть на ЗНО. Актуалізація опорних знань проведена у вигляді опитування з елементами розвязування завдань біля дошки: учні згадували означення і основні властивості степеня. Оскільки учні добре орієнтуються в цій темі і написали на минулому тижні контрольну, я підвів учнів до теми сьогоднішнього уроку на основі прикладу.


       Після того, як діти записали означення і позначення корня n-го степеня , я запропонував їм декілька нескладних прикладів на обчислення арифметичного кореня n-го степеня. Основні властивості були заздалегідь написані на дошці, а учень поруч мав розв'язувати конкретний приклад, виконуючи вказані дії. Оскільки приклади задиктовувалися мною, учні вчилися термінологічній й алгебрайчній грамотності - правильно писати корені n-ї степені, визначати де підкореневий вираз, а де степінь кореня. 



        Протягом усього уроку я вимагав від учнів, щоб вони теж проговорювали біля дошки. Для зосередження довільної уваги учнів, я говорив їм звернути увагу на основні моменти. Далі перейшли до розв'язування завдань з підручника біля дошки. На дошці також був записаний список вправ з підручника, які планується виконати за урок, тому учні, що встигали швидше інших, оскільки добре зрозуміли нову тему, працювали самостійно, звіряючи відповіді, задавали питання. Учні були активними, що свідчить про гарне засвоєння матеріалу. В кінці уроку я провів невеликий тест для перевірки рівня засвоєності учнями теми на п'ять варіантів відповіді, з яким діти без зусиль досить швидко справилися. Заключним етапом уроку стало підбиття підсумків. Учням було запропоновано продовжити речення: "Я дізнався...", "Було цікаво...", "Можу похвалити себе за....". З їх відповідей можна зробити висновок, що урок пройшов вдало.      
       Також я провів 2 й урока алгебри в тому ж класі, тому я мав можливість нирнути з головою з учнями в цю тему. Якщо на першому уроці був початок нової теми, то на другому уроці учні разом зі мною докладно розбирали кожен приклад. Спостерігаючи за дітьми, я бачів, що діти розуміють мене та добре засвоюють матеріал. 
     Після гарно проведених уроків у нас відбулась бесіда на тему «Досягти успіху. Інваліди, яких знає весь світ», для того, щоб ознайомити дітей з проблемами інвалідів, формувати в учнів активну життєву позицію, дати можливість дітям впевнитися, що успіх часто залежить від власних зусиль і від співпраці з іншими, сприяти роз­витку чітких життєвих орієнтирів, виховувати високі моральні якості, почуття доброти, чуйності, милосердя, поваги до людей з обмеженими можливостями.
         Отже, половина практики вже позаду і уроки які я проводив зацікавлюють не тільки учнів але і мене. Ось так емоційно закінчився мій день педагогічної практики!
       



Немає коментарів:

Дописати коментар