понеділок, 21 жовтня 2019 р.

31 День педагогічної практики 21.10.19

    Сьогодні я відвідав урок української мови та літератури, на цих уроках діти дуже вмотивовані, оскільки вже активно готуються до ЗНО. Після цього була алгебра, яку проводив я. На уроці для актуалізації опорних знань учнів, проведене фронтальне опитування, повторені основні поняття попереднього матеріалу. Мотивацію навчально-пізнавальної діяльності учнів я підтримував протягом всього уроку та  спрямовував на розвиток в учнів інтересу до навчання.

  Урок було побудовано за принципом від простого до складного. Для кращого запам'ятовування матеріалу я використовував різноманітні прийоми: логічна обробка матеріалу, оперування асоціаціями, повторення, залучення до активної діяльності учнів.

    Діти були активні, організовані та дисципліновані на уроці. Рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, переважна більшість учнів задоволена свою роботою, а я тим паче !

Немає коментарів:

Дописати коментар