пʼятниця, 5 січня 2018 р.

Модуль 1: Рефлексія



Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме опанувати ефективні педагогічні та інформаційні технології, розширити їх використання під час організації самостійної проектно-дослідницької діяльності учнів в майбутній професійній педагогічній діяльності. На цьому занятті я навчився створювати сторінку користувача. Познайомився з wiki iteach. Дізнався багато цікавого. Основний курс Intel «Навчання для майбутнього» був розроблений, на мою думку,для розвитку моєї творчості та творчості моїх майбутніх учнів. Цей курс допоможе мені використовувати ІКТ (інформаційно-комунікаційні технології) для того, щоб розвивати уяву учнів та зацікавленість їх у навчанні. Моя активна участь у тренінгу та подальша робота буде дуже цікава напротязі 2 тижнів, і не тільки. Протягом першого етапу моєї участі в курсі, до якого відноситься цей тренінг, я розгляну ряд питань про те, як мої майбутні учні зможуть використовувати комп’ютери та Інтернет-технології для підвищення ефективності результатів свого навчання. На мою думку, тренінг Intel «Навчання для майбутнього» - це цікавий старт в майбутній професії.

2 коментарі: