У цьому модулі я розпочну процес планування вивчення обраної теми з того, що визначу, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я встановлю навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватимете Основні запитання, що формують зміст проекту. В мене буде можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання я створю перший варіант плану оцінювання учнів для вашої теми, а потім створю засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби моїх учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
Тренер об’єднав в пари всіх учасників тренінгу, ми ділилися своїми створеними Основними запитаннями до навчальної теми, яку ми обрали, та навчальними дослідженнями, які ми запланували для учнів.
Було багато цікавого та нового.
Немає коментарів:
Дописати коментар