четвер, 8 червня 2017 р.

День перший: Знайомство

Завдання на день:

  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Пляжний живий фонтан;
  4. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:

  1. Гра "Розкажи про себе";
  2. Готувалися до вечірнього заходу;
  3. "Вечірній захід";
  4. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:

Ми приїхали в табір, був розподіл по екіпажам. Діти придивлялися до кожного, і я в свою чергу придивлявся до дітей, мені було цікаво, чи знайдуть діти спільну мову. Моя місія була згуртувати коллектив, знайти спільну мову і особистий підхід до кожної дитини, знайти ту дитину на яку можна покластися, права рука вожатого - капітан екіпажу !

Ввечорі я запропунував гру, яка називалась "Мене звати ... ! Я не хочу хвалитися, але я вмію...". Гра полягає в тому, щоб дитина продовжила фразу, а в свою чергу я запам'ятаю, що ця дитина може робити, тобто які таланти має ця дитина, і потім за допомогою асоціації я згадаю талант і згадаю ім'я цієї дитини ! 

Немає коментарів:

Дописати коментар