вівторок, 29 жовтня 2019 р.

37 День педагогічної практики 29.10.19

Сьогодні був дуже цікавий день. Оскільки в моєму класі була нульовка, я провів 2 урока з інформатики в своєму класі за яким був закріплений.
   Урок почався як завжди з привітіння та перевірки домашнього завдання методом фронтального опитування. Не всі діти активно відповідали на запитання, але вже в середині уроку вони активізувалися и почалась активна робота. Далі я повідомив нову тему. Пояснюючи новий матеріал, одразу зацікавив дітей, вони сиділи тихо та уважно слухали, і що потрібно записували у зошитах. На своєму уроці використовував принцип наочності та доступності, що сприяло кращому засвонню матеріалу. Для того, щоб діти легше запам'ятовували інформацію, використовував аналогію. Таким чином, опитуючи учнів в кінці уроку було видно, що діти гарно засволи новий матеріал.
      На попередньому уроці я задав  учням на домашнє завдання зашифрувати за допомогою QR-code посилання на картинку, тож цю ідею я підтримав, і на самому уроці ми розбирали які картинки вибрали учні до теми яка була на уроці. Дуже сучасно підійшов до проблеми інформаційної безпеки, учні показували дійсно рівень сучасності та володіння своєю цифрової компетентностью. Створивши зашифровану картинку, та декодуючи її на уроці, я розглянув як же учні сприймають безпеку інформаціїї, було дууужееее цікаво!
      Проведений  урок,був цікавим та зрозумілий для учнів та  можу сказати, що мета данного уроку досягнута. 

Немає коментарів:

Дописати коментар